torek, 3. november 2015

ČOKOLADNICA ZOTTER 17.10.2015


Čokoladnico Zotter sem že obiskal ob koncu leta 2013, ko sem se v njej ustavil ob obisku mesta Gradec. Tokrat sem si jo hotel še ogledati z mojo hčerko, ki je seveda velika ljubiteljica čokolade. O čokoladnici sem že pisal v blogu


zato bi na tem mestu dodal le še nekaj besed o čokoladnici, ostalo pa si lahko preberete s klikom na zgornjo povezavo.


 

Za razliko od mojega obiska pred dvema letoma, je bilo letos potrebno plačati za vstop 14,9 evra, medtem, ko imajo otroci, mlajši od treh let, prost vstop.


Joszef Zotter spada med najboljše mednarodno priznane proizvajalce čokolade. Njegova tovarna pa predstavlja enega od najstarejših obratov v Avstriji, poznana po ročno izdelanih izdelkih iz čokolade.


Pri Zotterju izdelujejo več kot 300 različnih izdelkov iz čokolade. Ves proces si lahko, od začetka, od kakavovih zrn, pa do konca, do nastanka čokolade, ogledate v njegovi tovarni.


Najbolj zanimivi del čokoladnice za Amayo.





Čokoladnica Zotter predstavlja pravo romarsko središče za ljubitelje čokolade. Poleg čokoladnice pa lahko z družino uživate tudi v dodatni ponudbi, lahko igrate kmečki golf, z gumijastimi škornji namesto palice, obiščete živalski vrt s kozami, ovcami prašički...zapeljeta otroka po Skywalker toboganu, obiščete gredni vrt z vrstami zelenjave iz prejšnjega tisočletja, ali pa se sprehodite po sončni poti.








Natrpano parkirišče avtomobilov ob čokoladnici.




Dan lahko sklenete v njihovi ekološki restavraciji, kjer pripravljajo hrano iz živali iz njihove reje, zelenjavo iz njihovega vrta, prav tako pečejo svoj kruh.

Priporočam kot enodnevni družinski izlet.

Ni komentarjev:

Objavite komentar