ponedeljek, 27. avgust 2012

OGLED TEKME BARCELONA:REAL MADRID 17.8.2011

Moja velika želja, že od nekdaj, je bila ogled tako imenovanega "El Classica", tekme med FC Barcelono in Realom iz Madrida, ki predstavlja poleg finala lige prvakov, največjo klubsko tekmo v nogometu. Ta želja se mi je uresničila 17.8.2011, ko sem si v živo ogledal povratno tekmo španskega superpokala v Barceloni, ki jo je na koncu dobila Barca s 3:2, s čimer je lansko leto osvojila ta prestižni pokal. Za zanimivost naj povem, da sta kluba do danes odigrala že 251 srečanj. Barcelona je zmagala na 105, Real na 91. Vsekakor gre za eno največjih nogometnih rivalstev na svetu, o čemer priča tudi manjše število igralcev, ki je igralo za dva kluba.

Pogled z najinih sedežev
Jaz na stadionu Nou Camp
Moja žena Alma

Ni komentarjev:

Objavite komentar