ponedeljek, 16. november 2015

KONCERT SERGEJA CETKOVIĆA V DVORANI VATROSLAVA LISINSKEGA V ZAGREBU 8.11.2015

Pred dobrim tednom sem si izpolnil eno od največjih želja, obiskal sem koncert najboljšega črnogorskega glasbenika Sergeja Cetkovića, ki je prvič nastopil v naši neposredni bližini. Gre za 39 letnega črnogorske pevca, ki je svojo samostojno pot začel leta 1998. Do sedaj je izdal sedem albumov, prvega leta 2000 z imenom Kristina, sledili so Budi mi voda iz 2003, Kad ti zatreba iz 2005, Pola moga svijeta iz 2007, 2 minuta iz 2010 in Još volim te iz leta 2012. Na koncertu v Zagrebu je začel promocijsko turnejo svojega sedmega albuma Moj Svijet. Z istoimensko pesmijo je leta 2014 predstavljal Črno Goro na Eurosongu na Danskem. Njegov nastop na Danskem si lahko ogledate na spodnji povezavi.



Dobrih 1800 obiskovalcev, ga je v nestrpnem pričakovanju čakalo v razprodani veliki dvorani Vatroslava Lisinskega v Zagrebu.


Po petnajstih minutah čakanja se je koncert začel.


Koncert je odprl z največjo uspešnico novega albuma Moj svijet, istoimensko pesmijo Moj svijet.


Sledilo je več hitov, od Još volim te, Ljuska oraha, Pogledi u tami, Kad bi htjela ti, do Pola moga svijeta, pesmi Znaj da moja si in mnogih drugih.


Z uspešnicami je popolnoma razvnel občinstvo,


kateremu je predstavil tudi pesmi iz najnovejšega albuma, kot so Korov, Zar je kraj, Novembar, Samo me zagrli itd...


Po dobrih dveh urah mu je občinstvo jedlo iz rok, prepevali so z njim, plesali.


Vstopnice za obisk koncerta, ki naj bi mu sledili tudi koncerti po drugih državah nekdanje Jugoslavije, so stale od 140 do 200 kun, kar znaša od 18,5 do 26,5 evra. Dvorana je bila nekaj dni pred koncertom razprodana. Po mojem mišljenju si je sam koncert ogledalo celo slabih 2000 obiskovalcev, torej več kot sprejme sama dvorana.


Preden zaključim, bi nekaj besed menil še o sami dvorani v kateri se je odvil koncert. Gre za najznamenitejšo koncertno dvorano v Zagrebu, ki nosi ime po hrvaškem skladatelju iz 19. stoletja, avtorju prve hrvaške opere, Ljubezen in zloba, Vatroslavu Linskem. Dvorano so odprli 29.1.1973. V dvorani so nastopila številna svetovno znana imena, od Dunajske filharmojije, do ruskega Boljšoj Teatra, do tenorja Joseja Carerasa, ameriških glasbenikov Stinga, Tine Turner imd.


Dvorana se nahaja v samem centru mesta, za železniško postajo. Vsebuje dve dvorani, večjo, ki sprejme 1847 obiskovalcev in manjšo, ki sprejme 304 obiskovalcev. Letno jo obišče okoli 760 000 obiskovalcev. Leta 1990 je gostila pesem Evrovizije, na kateri je slavil italijanski pevec Toto Cotugno s pesmijo Insieme - 1992. Njegov nastop si prav tako lahko ogledate na spodnji povezavi.


Ni komentarjev:

Objavite komentar